Elementor #2995

Teksten schrijven, veel mensen kunnen het. Schrijf je foutloos Nederlands? Dan kan je al een aardig verhaal op (digitaal) papier pennen. Maar copywriting? Dat is een heel ander verhaal. Want foutloos Nederlands betekent nog niet dat jij je kunt inleven in de eindgebruiker. Het betekent ook nog niet dat jij de stijl van een bedrijf zonder problemen over kunt nemen én dit over alle communicatie heen kunt verspreiden. En hoe zorg je ervoor dat je lezer doet wat jij hoopt dat hij doet?

 

Hiervoor schakel je een copywriter in. Niet om een simpel tekstje te maken, maar om ervoor te zorgen dat jouw boodschap op de juiste manier bij je lezer terecht komt. Dus vertel, wat wil jij met je verhaal bereiken? Dan ga ik ermee aan de slag.

Nieuwsbrieven, campagnes en social media Broekhuis Nieuwsbrieven, campagnes en social media
In twee jaar tijd heb ik voor alle communicatie-uitingen van Broekhuis wel eens copy geschreven: on- én offline nieuwsbrieven, campagnes, social media, bestickering op auto's en videoscripts.
Website copy Innogy Website copy
Voor een compleet nieuwe website herschreef ik samen met de Content Studio van Valtech alle aangeleverde copy én optimaliseerde ik de sitemap, om de klantreis zo logisch mogelijk te maken en de vindbaarheid te vergroten.
Copywriting Volkswagen Nederland Copywriting
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Copywriting SEAT Nederland Copywriting
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Back to Top
Back to Top
My photo's are protected. Want one? Feel free to contact me!